Šluknov - V době od 8. října do 31. října bude probíhat opětovný přesun všech kanceláří a zaměstnanců městského úřadu z jejich dočasných působišť na městské ubytovně v Království (většina úřadu), v domě s pečovatelskými byty (sociální úsek) a v domě č. p. 285 na nám. Míru (stavební úřad a městská policie) do nově zrekonstruované radnice.
Komplexní rekonstrukce šluknovské radnice je již dokončena a v současné době probíhá kolaudační řízení. Stěhování si bohužel vynutí také určité a přechodné omezení v provozu radnice.
Po přestěhování radnice budou také z důvodů obměny telefonní ústředny fungovat na radnici nová telefonní čísla - ta jsou uvedena v přiložené přehledné tabulce ZDE. Po dobu stěhování využívejte zejména mobilní telefonní čísla a e-mailové adresy. Po přestěhování do radnice budou již fungovat také nové pevné telefonní linky, mobilní telefonní čísla zůstanou i nadále v provozu.
"Za kolektiv zaměstnanců města velmi děkuji všem občanům za jejich pochopení a těším se, že je budeme napříště moci uvítat v důstojných zrekonstruovaných prostorách budovy radnice, ve kterých plánujeme zrealizovat rovněž pro veřejnost „den otevřených dveří" s možností prohlídky," dodává tajemnice Ivana Lukešová.