Benzina se stala Obchodníkem roku 2018. V Česku má přes čtyři sta čerpacích stanic
Čerpací stanice Benzina. Foto: Unipetrol
Zajímavosti

Praha – Společnost Benzina, nejrozsáhlejší síť čerpacích stanic v České republice, získala ocenění Obchodník roku 2018 v kategorii Čerpací stanice s prodejnou v soutěži Mastercard Obchodník roku.

„Ocenění v soutěži považuji za potvrzení našeho obchodního úspěchu v posledních letech, velice si ho vážím a našim zákazníkům děkuji za projevenou důvěru. Jsme moderní a řidiči preferovanou značkou, což se projevilo i v průzkumu agentury GfK mezi zákazníky v rámci této soutěže. I v blízké budoucnosti hodláme razantně rozvíjet naše služby. Pracujeme například na doplnění nabídky tankovacích karet, na zlepšení služeb zákaznického centra a na rozšíření našich online služeb v rámci mobilní aplikace,“ řekl Marek Zouvala, ředitel řetězce čerpacích stanic Benzina, patřícího do skupiny Unipetrol.

Od roku 2012 Benzina zmodernizovala většinu svých čerpacích stanic, rozšířila služby, zavedla nový koncept občerstvení Stop Cafe a představila nová paliva Efecta s čistícím účinkem pro motor. Tyto investice o celkové výši 2,5 miliard Kč výrazně přispěly k tomu, že Benzina je dnes lídrem českého trhu a také moderní a mezi řidiči nejoblíbenější značkou.

1002benzina2

Přebírání ocenění. Agnieszka Bobrukiewicz, Head of_Marketing. Foto: Unipetrol

Za posledních pět let Benzina každoročně zvyšovala počet čerpacích stanic a objem celkové výtoče. Také díky nedávnému převzetí 60 čerpacích stanic od společnosti OMV, které Benzina dokončila v průběhu minulého roku a rozšiřování svých franšíz, navýšila svůj tržní podíl z 15 % v roce 2014 na aktuálních 23,2 %. Ke zvýšení tržního podílu přispěla také modernizace celé sítě a investice do rozvoje konceptu občerstvení Stop Cafe, které je již dostupné na 270 stanicích ze současných 409 čerpacích stanic.

Mastercard Obchodník roku je významným oceněním nejlepších obchodníků v maloobchodu v České republice. Vítězové devíti oborových kategorií již šestnáctého ročníku této soutěže byli oceněni na základě reprezentativního průzkumu veřejného mínění prováděného agenturou GfK Czech, s.r.o.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru