ČR - Síť čerpacích stanic Benzina ORLEN spustila novou marketingovou kampaň: „Společně na cestě vpřed.“ Zákazníkům v ní připomíná silné spojenectví s mateřskou skupinou ORLEN, díky kterému se neustále zdokonaluje v inovacích, kvalitě služeb a široké nabídce palivových i nepalivových produktů.
Marketingová kampaň metaforicky zdůrazňuje partnerství mezi oběma značkami prostřednictvím interakce mezi generacemi a důrazem na partnerství, které je založeno na důvěře a spolupráci. Kampaň zahrnuje televizní spoty, propagaci online, na sociálních sítích, billboardech a dalších reklamních nosičích.
„Benzina ORLEN patří do velké mezinárodní sítě s téměř třemi tisíci čerpacích stanic v pěti zemích a dlouhodobě se opírá o finanční zázemí a obchodní zkušenosti sdílené v rámci mezinárodního koncernu ORLEN. Právě díky tomuto silnému zázemí prošly typické bíločervené čerpací stanice v posledních letech mohutným rozvojem. Moderní čerpací stanice Benzina ORLEN nyní už nejsou jen nezbytnou zastávkou k doplnění paliva, ale také oblíbeným místem k odpočinku, občerstvení i obchodním schůzkám,“ vysvětlil Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina ORLEN, a doplnil: „V rámci kampaně chceme našim současným i potenciálním zákazníkům připomenout, že Benzina ORLEN je silná značka, která se neustále posouvá vpřed. To jasně potvrzuje fakt, že jsme s naším konceptem rychlého občerstvení vstoupili do segmentu tradičních kamenných prodejen, když jsme v pražském Karlíně otevřeli první obchod s rychlým občerstvením Stop Cafe. Do konce letošního roku plánujeme otevření dalších dvou obchodů v Praze a následně expanzi do dalších měst.“
Benzina ORLEN je s 420 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním. „Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 %. Klíčová je pro nás kvalita surovin i postup přípravy pokrmů. Našim stěžejním produktem je fair trade káva namíchaná podle unikátní receptury v Belgii. Čerstvá káva je základem našeho občerstvení a nabízíme ji i na těch nejmenších stanicích. Rozsáhlou nabídku našeho rychlého občerstvení stále rozšiřujeme stejně jako doplňkové služby pro zákazníky. V loňském roce jsme proto spustili novou mobilní aplikaci Benzina s věrnostním programem, do které jsme nově přidali i možnost platby za tankování přímo u tankovacího stojanu prostřednictvím Tankarty Business. Zákazníci jistě také ocení možnost platby za veškeré potraviny a občerstvení pomocí stravenkových karet,“ prozradil Marek Zouvala.
Nadnárodní koncern ORLEN provozuje více než 2 800 čerpacích stanic v pěti zemích – v Polsku, Německu, Litvě, Česku a Slovensku. Od roku 2005 byl ORLEN majoritním akcionářem skupiny Unipetrol a v roce 2018 se stal jejím jediným vlastníkem.
Spot z reklamní kampaně Benzina ORLEN „Společně na cestě vpřed“: