ČR - Značka Hyundai v listopadu obhájila své říjnové prvenství v žebříčku prodejů v soukromém sektoru a potvrdila pozici druhé nejprodávanější automobilové značky na českém trhu.
Že se listopad nesl v úspěšném duchu, dokládá fakt, že bylo během něj registrováno celkem 2095 nových vozů značky Hyundai, což znamená tržní podíl 12,95% a druhé místo v žebříčku prodejů. Druhým nejprodávanějším modelem na českém trhu se stala i30, sedmou příčku obsadilo SUV Tucson. Úspěchem je však také růst o 52 % v listopadovém meziročním srovnání.
I v celkové statistice dosavadního průběhu roku 2021 drží značka Hyundai celkovou druhou příčku s 18514 registrovanými novými vozy a tržním podílem 9,71 %, což znamená meziroční nárůst o 26,8 %. Druhé místo navíc jihokorejské automobilce patří i při započítání segmentu lehkých užitkových vozů (kategorie N1).
Jak vyplývá z dat zveřejněných SDA, značka Hyundai také v listopadu obhájila své říjnové prvenství v žebříčku prodejů soukromým zákazníkům, kde registrovala celkem 1167 nových vozů a dosáhla tržního podílu 26,3 %.
„I nadále těžíme z faktu, že jsme jako jedni z mála výrobců stále schopní vyrábět a zákazníkům nabízet nové vozy. To je důležité především u modelů pocházejících z našeho výrobního závodu v Nošovicích, o které je na českém trhu dlouhodobě největší zájem,“ dodává k listopadovým statistikám generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.